Shadow Warrior 3 en Ready or Not krijgen NVIDIA Reflex-upgrades

NVIDIA heeft vandaag aangekondigd dat GeForce-gamers die Shadow Warrior 3 en Ready or Not spelen, de systeemlatency in die games verlagen met de toevoeging van NVIDIA Reflex. Het inschakelen van Reflex in Shadow Warrior 3 vermindert de systeemlatency met maar liefst 56%, terwijl Ready or Not 42% lagere latency laat zien. Het verlagen van de systeemlatency zal spelers helpen om competitiever te zijn.

NVIDIA heeft ook een paar G-SYNC-schermen en gaming muizen toegevoegd aan het Reflex-ecosysteem.

Shadow Warrior 3 vermindert latency tot 56% met Reflex

Er is geen betere set-up voor Shadow Warrior 3 dan een GeForce RTX-gebaseerde pc of laptop. Eerder deze maand kreeg de game een performanceverhoging tot 68% door het toevoegen van NVIDIA DLSS-ondersteuning. NVIDIA geeft GeForce-gamers nu een reductie tot 56% van de systeemlatency in de game. GeForce-gamers krijgen de ultieme Shadow Warrior 3-ervaring met de één-klik latency-verlaging van Reflex en framerates versneld met DLSS.

Ready or Not, hier komt nog een Reflex-upgrade tot 42%

Gamers die zich klaarmaken voor Ready or Not, de coöperatieve shooter die momenteel veel lovende kritieken krijgt in Early Access, zullen hun gameplay een stuk responsiever zien worden. In de realistische scenario’s van Ready or Not maken milliseconden het verschil tussen het stoppen van een verdachte of het verliezen van je leven. Met één klik kunnen Ready or Not-spelers de systeemlatency in die game met wel 42% verminderen.

Het NVIDIA Reflex-ecosysteem blijft uitbreiden

NVIDIA Reflex is een suite van technologieën die systeemlatency in competitieve games optimaliseert en meet. Het biedt gamers een voorsprong op de concurrentie door systeemlatency te verminderen, zodat acties sneller worden uitgevoerd, spelers competitiever worden in multiplayerwedstrijden en singleplayer-titels responsiever worden. Reflex is beschikbaar in de populairste multiplayer- en esports-games, wordt ondersteund door grafische kaarten van GeForce die teruggaan tot de GTX 900-serie en is met slechts één klik in te schakelen.

NVIDIA Reflex Analyzer maakt eenvoudige, nauwkeurige meting van click-to-photon latency voor de allereerste keer mogelijk. Met behulp van GeForce Experience en compatibele technologie ingebouwd in Reflex-muizen en -monitoren, kan latency worden gemeten, spelers kunnen hun setup tweaken en vervolgens opnieuw testen om te bevestigen dat latency verder is verminderd. Nieuwe Reflex-schermen zijn onder meer de AOC AG254FG en de Viewsonic XG271QG.

Reflex-muizen bieden de mogelijkheid om de volledige systeemlatency te meten wanneer ze worden gekoppeld aan een Reflex Analyzer-scherm. Deze maand zijn de Alienware Wired Gaming Mouse AW320M en de ROCCAT Kone XP Gaming Mouse de nieuwste NVIDIA Reflex-compatibele muizen geworden.

GamesGames

Shadow Warrior 3 en Ready or Not krijgen NVIDIA Reflex-upgrades

NVIDIA heeft vandaag aangekondigd dat GeForce-gamers die Shadow Warrior 3 en Ready or Not spelen, de systeemlatency in die games verlagen met de toevoeging van NVIDIA Reflex. Het inschakelen van Reflex in Shadow Warrior 3 vermindert de systeemlatency met maar liefst 56%, terwijl Ready or Not 42% lagere latency laat zien. Het verlagen van de systeemlatency zal spelers helpen om competitiever te zijn.

NVIDIA heeft ook een paar G-SYNC-schermen en gaming muizen toegevoegd aan het Reflex-ecosysteem.

Shadow Warrior 3 vermindert latency tot 56% met Reflex

Er is geen betere set-up voor Shadow Warrior 3 dan een GeForce RTX-gebaseerde pc of laptop. Eerder deze maand kreeg de game een performanceverhoging tot 68% door het toevoegen van NVIDIA DLSS-ondersteuning. NVIDIA geeft GeForce-gamers nu een reductie tot 56% van de systeemlatency in de game. GeForce-gamers krijgen de ultieme Shadow Warrior 3-ervaring met de één-klik latency-verlaging van Reflex en framerates versneld met DLSS.

Ready or Not, hier komt nog een Reflex-upgrade tot 42%

Gamers die zich klaarmaken voor Ready or Not, de coöperatieve shooter die momenteel veel lovende kritieken krijgt in Early Access, zullen hun gameplay een stuk responsiever zien worden. In de realistische scenario’s van Ready or Not maken milliseconden het verschil tussen het stoppen van een verdachte of het verliezen van je leven. Met één klik kunnen Ready or Not-spelers de systeemlatency in die game met wel 42% verminderen.

Het NVIDIA Reflex-ecosysteem blijft uitbreiden

NVIDIA Reflex is een suite van technologieën die systeemlatency in competitieve games optimaliseert en meet. Het biedt gamers een voorsprong op de concurrentie door systeemlatency te verminderen, zodat acties sneller worden uitgevoerd, spelers competitiever worden in multiplayerwedstrijden en singleplayer-titels responsiever worden. Reflex is beschikbaar in de populairste multiplayer- en esports-games, wordt ondersteund door grafische kaarten van GeForce die teruggaan tot de GTX 900-serie en is met slechts één klik in te schakelen.

NVIDIA Reflex Analyzer maakt eenvoudige, nauwkeurige meting van click-to-photon latency voor de allereerste keer mogelijk. Met behulp van GeForce Experience en compatibele technologie ingebouwd in Reflex-muizen en -monitoren, kan latency worden gemeten, spelers kunnen hun setup tweaken en vervolgens opnieuw testen om te bevestigen dat latency verder is verminderd. Nieuwe Reflex-schermen zijn onder meer de AOC AG254FG en de Viewsonic XG271QG.

Reflex-muizen bieden de mogelijkheid om de volledige systeemlatency te meten wanneer ze worden gekoppeld aan een Reflex Analyzer-scherm. Deze maand zijn de Alienware Wired Gaming Mouse AW320M en de ROCCAT Kone XP Gaming Mouse de nieuwste NVIDIA Reflex-compatibele muizen geworden.

MEER NIEUWS |

Abonneer
Laat het weten als er
guest

0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties